poniedziałek, 20 maja 2013

Zmiana Barw



No i udało się, dostałem nowe pozwolenie na prace, żona dostała otwarte pozwolenie na prace i już niedługo czas zacząć pracować.
 Żona niestety nie skorzysta z pozwolenia bo jest w ciąży ale ja na pewno.

Muszę dodać że Canyon wypłacił mi całą kasę jaką zarobiłem i nie robił problemów z przejściem do innej firmy nawet poszli mi na rękę i dali mi dzień wolnego na podróż po pozwolenie na pracę. Poinformowali mnie też o tym że jeśli tylko w przyszłości będę chciał do nich wrócić to przyjmą mnie bez problemu.

Moja nowa firma to H&R, nie ma ona dobrej opinii ale nie zraża mnie to bo jak sam się nie przekonam to nigdy do końca nie będę wiedział.
Zazwyczaj firmy swoją opinię zawdzięczają pracownikom, którzy byli do kitu i firma ich wywaliła, a później ze złości lub z zemsty taki pracownik rozpowiada jak to źle w takiej firmie. Nie zawsze jednak tak jest i czasem ex pracownicy rzeczywiście mówią prawdę.
Tak czy inaczej ja mam zamiar się przekonać jak jest w H&R i zaczynam od jutra.
Najpierw będę miał 3 dni orientacji a później dwie trasy z innym kierowcą, jedna będzie do USA a druga do British Columbii.
Jutro start z Red Deer do Lethbridge o godzinie 8 rano.
Na miejscu umieszczą mnie w Hotelu a orientację zacznę w środę rano.
Prawdopodobnie w trasę wyruszę w sobotę.
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. No to czekamy na wieści z pracy w H&R :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że udaje Ci się realizowac wytyczone cele. Życzę powodzenia i czekam na kolejne wpisy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe. wlasnie dzis do nich dzwonilem w sprawie pracy. 01.01.2013 laduje w toronto . najpierw prawojazdy potem, praca. mam wize iec wiec troche inaczej startuje. wszystko za swoje pieniadze w zamian moge podjac prace w dowolnej firmie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń