niedziela, 12 maja 2013

Przyszlosciowo.

Witam.
Chce zrobic maly update bo niektorzy pytaja co sie dzieje zemna.
Otoz nie wiele sie dzialo ostatnimi czasy, bylo malo pracy z powodu wiosny i nie bylo o czym pisac.
Jak wielu wie odrzucono moja aplikacje o nominacje prowincji z tego powodu ze nie mialem 4 lat doswiadczenia z europy, a wlasnie 4 lat potrzebuje aby aplikowac poprzez program mojej firmy.
 Z tego tez powodu postanowilem zmienic firme na typowo transportowa aby moc zaaplikowac ponownie.
Firmy dlugodystansowe maja to do siebie ze sa pod innym programem dla Imigrantow i potrzeba tylko 3 lat doswiadczenia z Europy ktore mam.  Ogolnie teraz mam okolo 4,5 roku doswiadczenia ale dla rzadu Kanadyjskiego doswiadczenie zdobyte po przylocie do Kanady sie nie liczy w sprawach Imigracyjnych.
Tak wiec od kilku tygodni pracuje nad tym aby przejsc do firmy dlugodystansowego transportu, jest kilka takich firm w Albercie i wlasnie mam zamiar isc do jednej z nich.
Kilka tygodni temu dostalem Vize do stanow na 10 lat wiec bede mogl dla nowej firmy jezdzic do Stanow. Kontrakt juz mam podpisany lecz aby zaczac pracowac pozostala jedna rzecz, a mianowicie nowe pozwolenie na prace.
Dla kazdej firmy jest osobne pozwolenie na prace i po takie pozwolenie musze udac sie na granice. Obecnie znajduje sie w Grande Prairie i pracuje wiec nie moge poprostu od tak rzucic pracy i jechac, ale jak tylko posla mnie do domu to pojade po pozwolenie.
Praca w nowej firmie nie jest gwarantowana dopoki nie otrzymam tego zezwolenia wiec jest jeszcze taka mozliwosc ze go nie dostane i bede musial zostac w obecnej firmie.
Wszystko okaze sie w najblizszych dwoch tygodniach i wtedy napisze co i jak.
Pozdrawiam

2 komentarze: