piątek, 7 października 2011

No i mamy problem!!!!




W ostatnich paru dniach dowiedziałem sie ze moja aplikacja o Vize Kanadyjska została odrzucona z powodu złej dokumentacji mojego doświadczenia.
Mam teraz problem, Konsul w Londynie odrzucił moją prośbę o Vize ponieważ zabrakło dokładnego opisu mojego doświadczenia zawodowego. Stwierdzili że niema w moich referencjach jednoznacznie wskazane że mam pełne 3 lata doświadczenia w prowadzeniu pojazdów Ciężarowych.
Aplikacja odrzucona wiec nie mogę dosłać im brakujących dokumentów tylko muszę złożyć nową aplikacje o Vize a tego z kolei nie mogę zrobić bez nowego LMO, stare LMO wygasło we wrześniu.
Moja droga do Kanady wydłużyła się o kolejne tygodnie bądź miesiace.
Strasznie trudno mi sie z tym pogodzić i mam straszne nerwy, przecież gdyby ktoś mi powiedział że potrzebuje więcej dokumentów wysłałbym je i wszystko było by ok.
Teraz muszę zaczekać na nowe LMO złożyć wniosek o Vize od nowa i czekać znów na decyzje. Irytuje mnie to i chyba w międzyczasie chwycę sie jakiejś roboty na zachodzie lub w Polsce.Nie wiem jeszcze gdzie ale poszukam.
Niech wszyscy trzymają kciuki za mnie, a może się uda.

PS:
          W sobotę brałem ślub jakby ktoś nie wiedział. :) :)

5 komentarzy:

  1. powodzenia na nowej drodze życia :) a tymi problemami nie martw się dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To gratulacje i powodzenia na nowej drodze życia :D Trzymamy za Ciebie kciuki, byś załatwił wszystko i jak najszybciej wyjechał do Kanady :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! :)

    A co do wyjazdu do Kanady, to tak już niestety jest, że lubią się pojawiać różne przeciwności losu, ale grunt to się nie poddawać, a osiągnie się swój cel! :) Oczywiście trzymam kciuki za to żeby Ci się udało załatwić wyjazd jak najszybciej i żebyś nie miał już więcej problemów! :)

    Pozdrawiam,
    S_ł_a_w_e_k

    OdpowiedzUsuń
  4. A dlaczego wymagają od Ciebie potwierdzenie 3 lat? Żeby otrzymać pozwolenie na pracę nie ma wymogów w prawie imigracyjnym co do doświadczenia w danym zawodzie.

    To taki wymysł tej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dokumencie LMO jest wpisane doświadczenie jakie ma mieć pracownik, tą regułe wymyśla pracodawca a konsul czy ktoś tam to weryfikuje.Yanke chcialo miec kierowcow z minimum 3 letnim doświadczeniem a urzędnik dostał moje referencje z nie pełnych 3 lat wiec odrzucili moja aplikacje. Ale to już przeszłość i teraz mam do wyboru 2 firmy które nie mają bałaganu z papierkami i myśle że niedługo uda mi sie wyjechać. Pozdrawiam

      Usuń