piątek, 20 czerwca 2014

Uaktualnienie

Witam wszystkich, dawno juz nie pisalem a to po czesci dla tego ze malo czasu a po czesci ze mam lenia w wolnych chwilach.
U mnie jakos leci ciagle do przodu, pracuje po 12 / 13 godzin dziennie, czasem wiecej a czasem mniej, szef chyba mnie lubi bo dal mi miesiac wolnego abym mogl przyleciec do Polski, ciezarowka jest ok, chociaz powiem ze w Europie sa duzo lepsze ciezarowki pod wzgledem technicznym i ekonomicznym.

Najwazniejsze dla mnie teraz jest to ze moja mala coreczka prawidlowo sie rozwija i rosnie co daje nam wiele radosci i to Ona zajmuje nam najwiecej czasu. Od grudnia do konca maja ciagle pracowalem, nie dzialo sie nic nadzwyczajnego, pare razy utknolem w blocie ale to normalne w mojej pracy bo nie ma dnia zeby ktos nie zabuksowal gdy jest mokro, poprostu taka praca. Mam pare zdjec ktore opublikuje jak wroce do Kanady. Obecnie jestem w Polsce do 28 czerwca, jutro (21/06) chyba jade spotkac sie z Hiobem w Krakowie Ci ktorzy siedza w swiecie ciezarowek wiedza o kim mowa :)

Nie chce sie wracac do Kanady, w Polsce mamy z zona swoje rodziny ktore zawsze cieplo nas przyjmuja i dbaja o to abysmy czuli sie jak w Domu, niestety nasz kraj nas nie rozpieszcza i trzeba szukac lepszego zycia gdzies indziej, lepeij chyba nie bedzie jesli narod narzeka ze jest zle a glosuje ciagle na tych samych ludzi no i nie chodzimy na wybory co jest najgorsze.

 W Polsce jestesmy od 28 Maja i te nasze wakacje bardzo szybko przemijaja. Zaraz po przyjezdzie zaczelismy prace przy gospodarstwie Tesciow, bo wiadomo ze trzeba pomoc jesli jest praca, wiec suszylismy siano przez pare dni a reszte robilismy bale i na dzien dzisiejszy mamy juz 68 sztuk wbrew pozorom ciezka praca moze sprawiac przyjemnosc, relax na maksa. Za tym wszystkim bede tesknil bardzo mocno, oprocz tego odwiedzamy rodzine i znajomych, wczoraj byl grill a dzis boli mnie glowa i tak biesiadnie spedzamy czas, oczywiscie byly chrzciny Oli i wesele kuzyna mojej zony, jak zawsze moc wrazen , jutro znowu grill i oby obylo sie bez bolu glowy.

 To chyba pokrotce tyle, jak zacznie sie cos dziac ciekawego i znajde wiecej czasu  to bede pisal.
Dostalem duzo e-maili na temat mojego Bloga i dziekuje za dobre slowa, postaram sie  ruszyc od nowa z Blogiem choc moze to nie byc latwe gdyz rodzina teraz zabiera mi coraz wiecej czasu.

 Pozdrawiam wszystkich.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz